Delta en Spotify werken samen aan de perfecte reisplaylist

Delta passagiers genieten vanaf nu aan boord van zorgvuldig samengestelde playlists en podcasts van Spotify op Delta’s stoelschermen. De nieuwe samenwerking tussen ’s werelds grootste muziekstreamingdienst en ’s werelds meest bekroonde luchtvaartmaatschappij brengt audio entertainment aan boord naar een ongeëvenaard niveau.

Vanaf september kunnen passagiers via het toonaangevende entertainmentsysteem van Delta luisteren naar speciaal door Spotify en Delta samengestelde versies van Spotify’s populairste afspeellijsten en meer dan 40 geselecteerde podcastseries. Te beginnen op binnenlandse vluchten.

“Onze klanten verwachten het allerbeste in-flight entertainment wanneer ze met Delta vliegen en Spotify is het allerbeste op het gebied van muziek en podcasts”, zegt Ranjan Goswami, S.V.P. – Brand Experience. “We verbeteren niet alleen de audio-ervaring aan boord, maar de beste content is ook de basis van onze visie van een meer gepersonaliseerde reis in de toekomst die klanten nergens anders zullen vinden.”

De samenwerking brengt ’s werelds meest bekroonde luchtvaartmaatschappij samen met ’s werelds grootste audiostreamingservice. Spotify bereikt maandelijks meer dan 365 miljoen actieve gebruikers in 178 markten over de hele wereld. Alleen bij Delta kunnen passagiers genieten van acht speciaal samengestelde versies van Spotify-afspeellijsten. Deze samengestelde mixtapes en podcasts worden regelmatig bijgewerkt en uitgebreid met nieuwe nummers en afleveringen zodat reizigers altijd de nieuwste afspeellijsten hebben tijdens hun reis – inclusief selecties van artiesten en genres die ze misschien nog niet hebben ontdekt.

Nu er dit jaar op meer routes fast-streaming wifi komt, kunnen klanten er ook voor kiezen om Spotify rechtstreeks vanaf hun persoonlijke mobiele apparaat te streamen door wifi-toegang tijdens de vlucht aan te schaffen.