Delta gaat door met het bieden van meer ruimte aan boord

10 februari 2021

Met de verlenging van het leeghouden van de middenstoelen is Delta de enige Amerikaanse luchtvaartmaatschappij die meer ruimte blijft bieden aan passagiers.

Op alle vluchten die vertrekken tot en met 30 april 2021 blijft de capaciteit beperkt, zodat reizigers met vertrouwen hun voorjaarsreis kunnen plannen en boeken. De luchtvaartmaatschappij biedt al sinds april 2020 meer ruimte door stoelen leeg te houden en het aantal mensen aan boord van elke vlucht te verminderen door te luisteren naar de wensen van reizigers en voorrang te geven aan hun wensen.

“We willen dat onze passagiers het volste vertrouwen hebben wanneer ze met Delta reizen, en zij geven aan dat meer ruimte hen meer gemoedsrust biedt”, aldus Bill Lentsch, Chief Customer Experience Officer. “We zullen stoelblokkering blijven beoordelen aan de hand van het aantal besmettingen en de vaccinatiegraad terwijl we services terugbrengen op een manier die vertrouwen wekt in de gezondheid en veiligheid van iedereen aan boord – dat zal altijd de prioriteit van Delta zijn.”

Details over het beleid voor het blokkeren van stoelen van Delta vindt u hier.

Gemoedsrust bij het plannen, boeken en vliegen

Naast het verlengen van het leeghouden van de middenstoelen, neemt Delta meer stappen om klanten de komende maanden met een gerust hart te laten vliegen, zoals:

  • Het inzichtelijker maken van de laatste reisbeperkingen en vereisten op hun bestemming door middel van een interactieve kaart met Delta bestemmingen
  • Het stroomlijnen van reizen door een digitale conciërge te bouwen voor het beheer van boekingen, testplanning en automatische documentverificatie, allemaal op één plek op delta.com en de Fly Delta-app.
  • Het uitbreiden van het aantal centra voor sneltests op de luchthavens van Delta in Minneapolis en Detroit, die volgen op andere testfaciliteiten in Atlanta, Boston, New York-JFK en Seattle.
Delta

Via de Delta Care Standard heeft Delta ook meer dan 100 beschermingslagen ingevoerd om een ​​veilige reiservaring te garanderen, inclusief een uitgebreid testprogramma voor medewerkers, het regelmatig reinigen van oppervlakken die vaak aangeraakt worden en het tweemaal zo vaak als aanbevolen vervangen van ingebouwde industriële kwaliteit HEPA-filters.

Terwijl steeds meer reizigers aan boord worden verwelkomd, blijft Delta investeren in een geweldige klantervaring, zoals het opfrissen van meer dan 300 nieuwe in-flight entertainment opties en het recent aangekondigde plan dit jaar high-speed wifi aan boord te implementeren.