L’Oréal Paris gaat in zee met Costa Cruises

8 oktober 2010

L’Oréal Paris gaat in zee met Costa Cruises
L’Oréal Paris opent haar eerste flagship store in samenwerking met Europa ’s nummer 1 cruisemaatschappij Costa Cruises.

L’Oréal Paris, het wereldwijde bekende merk wat staat voor innovatie, glamour, de hoogste kwaliteit en betaalbare luxe, heeft haar eerste winkel geopend op het grootste Italiaanse schip, de Costa Pacifica.

De L’Oréal Paris store op de Costa Pacifica biedt de gasten een groot aanbod op het gebied van schoonheid en verzorging. Er is de keus uit huid- en haarverzorging, haarkleuring, verzorging voor in de zon en make-up, maar ook producten voor de man ontbreken niet in het aanbod. Voor de vrouwen is er een ware make-up artist en een relaxruimte voor de innerlijke en uiterlijke schoonheid.

De samenwerking tussen Costa Cruises en L’Oréal Paris is het resultaat van de wens van L’Oréal Paris om het merk in de wereld van cruising te introduceren. De schepen van Costa Cruises varen al 60 jaar over de wereldzeeën en staan garant voor gastvrijheid en entertainment.

De Costa Pacifica, die deze komende winter actief is met 11-daagse cruises naar Egypte, Israël, Griekenland en Turkije, is de ‘grootste hit’ van de Costa Cruises vloot. Deze woordspeling komt voort uit het thema van het schip, namelijk muziek. Eén van de hoogtepunten en exclusief op de Costa Pacifica is een professionele opnamestudio die gebruikt kan worden door de gasten en waar een eigen cd opgenomen kan worden. Na deze ervaring kan er gerelaxt worden in de Samsara Spa (meer dan 6.000 m2 gewijd aan wellness) met een restaurant waar lichte smaakvolle gerechten geserveerd worden. Kortom, alles is gericht op genieten aan boord van dit vlaggenschip.

Innovatie, glamour, de hoogste kwaliteit en betaalbare luxe zijn vier kernwoorden waar zowel L’Oréal Paris als Costa Cruises voor staan en waardoor deze samenwerking terecht een match made in heaven genoemd kan worden.

Informatie over Costa Cruises op www.costacruises.nl