Hallo!

Kennismaken? Laat ons weten waar je mee bezig bent. En ontdek hoe wij kunnen helpen bij het realiseren van nieuwe plannen. Neem nu contact op!

Right Time, Right Place content

11 november 2016

Altijd op zoek naar goede en originele content? Wij ook. En keer op keer merken we dat je geweldige content kunt produceren, maar dat timing en waar je het plaatst cruciaal is. Bedenk wat er speelt, wat is actueel, welke tijd van het jaar is het, waar is jouw doelgroep mee bezig? En hanteer het principe: Right Time content in the right place.
Right Time, Right Content

Het is belangrijk om je steeds weer bewust te zijn van wat je doet, waarom je het doet en wie je wilt bereiken. Hoe eenvoudig dat ook klinkt, het is en blijft een weloverwogen keuzeproces ‘to hit your target’.

Bloggers
Zoals Pratik Dholaklya van Search Engine Journal het omschrijft: ‘Het verschil tussen goede bloggers en geweldige bloggers is dat de laatste weten hoe hun content op de juiste plek en op het juiste moment te plaatsen’. En vervolgt hij: ‘Ze weten ook precies welke content het beter doet op hun eigen blog, op LinkedIn, Instagram of andere (social)mediakanalen.’

Ken je evergreens
Dholaklya geeft ook aan dat je actuele content kunt produceren, maar ook best je evergreens kunt gebruiken. Ook dan draait het om timing. Een artikel over het Noorderlicht hoef je niet in de zomer te plaatsen, in het najaar daarentegen (denk: donkere dagen, natuur, winter, outdoor) scoort een dergelijk onderwerp zeker wel. Check de complete post over Content Right Place, Right Time, hier!

Foto: Unsplash.com / My Life Trough a Lens